Carve

#root on BlueHell
[November 24 2006 Friday 12:00:39 PM] <carve> irc.gudy.org - #Ok - Login - Okz
[November 24 2006 Friday 12:01:26 PM] <Neal> * Unable to connect to server (Connection refused).
[November 24 2006 Friday 12:01:31 PM] <carve> 1 sec
[November 24 2006 Friday 12:01:43 PM] <carve> gudy.d3v1lz.com (6667)
[November 24 2006 Friday 12:02:03 PM] <carve> i didnt even change my ident and I was idle 2 days there :x

[November 24 2006 Friday 12:02:08 PM] * Now talking in #Ok
[November 24 2006 Friday 12:02:09 PM] * The topic of #Ok is ".scan 24.x.x.x 17300 2 kuang"
[November 24 2006 Friday 12:02:09 PM] * The topic of #Ok was set by Gudy on Friday 11/24/2006 08:17:38 AM
[November 24 2006 Friday 12:02:09 PM] * The topic of #Ok was created 3 hours 44 minutes 31 seconds (3 hours 44 minutes 30 seconds)
[November 24 2006 Friday 12:02:45 PM] * Gudy sets mode: +nt

Query.
*!*Gt@NetAdmin.Gudy.org #Ok
[November 24 2006 Friday 12:02:17 PM] <Gudy> hmm
[November 24 2006 Friday 12:02:19 PM] <Gudy> it seems

[November 24 2006 Friday 12:02:53 PM] -irc.Gudy.org- *** You are permanently banned from irc.Gudy.org (bye) Email kline@Gudy for more information.
[November 24 2006 Friday 12:02:53 PM] Closing Link: Neal[ppp-70-229-3-183.dsl.emhril.ameritech.net] (User is permanently banned (bye))
[November 24 2006 Friday 12:02:53 PM] * Disconnected

#root on BlueHell
[November 24 2006 Friday 12:03:42 PM] <Neal> I see.
[November 24 2006 Friday 12:12:23 PM] <carve> couldn't get the login to work correctly, atleast not via pm
[November 24 2006 Friday 12:12:48 PM] <Neal> K.

#Ratt on Shattersphere
[November 24 2006 Friday 12:06:03 PM] <KoRnKiD> carve ?
[November 24 2006 Friday 12:06:05 PM] <KoRnKiD> i dk
[November 24 2006 Friday 12:06:06 PM] <Neal> I went to his server.
[November 24 2006 Friday 12:06:11 PM] <Neal> Kk.
[November 24 2006 Friday 12:06:23 PM] <KoRnKiD> lol.
[November 24 2006 Friday 12:06:29 PM] <Neal> And bam perm akill.
[November 24 2006 Friday 12:06:32 PM] <Neal> P~.
[November 24 2006 Friday 12:06:35 PM] <Neal> ;p~.
[November 24 2006 Friday 12:06:49 PM] * Ratt (~BloodDiam@Technical.Admin.Shattersphere.net) has joined #ratt
[November 24 2006 Friday 12:06:50 PM] * ChanServ sets mode: +qo Ratt Ratt
[November 24 2006 Friday 12:06:55 PM] <Neal> Channel users of #Ok (13) Neal +|[Okay]|-user33 +|[Okay]|-ALI83 +|[Okay]|-Tyler82 +|[Okay]|-administrator21 +|[Okay]|-Talal44 +|[Okay]|-CAFE_TIM54 +|[Okay]|-bqyyl +|[Okay]|-htripp77 +|[Okay]|-xxx68 +|[Okay]|-CAFE_TIM74 +|[Okay]|-user4 @Gudy.
[November 24 2006 Friday 12:06:57 PM] <Neal> Good for.
[November 24 2006 Friday 12:07:00 PM] <Neal> Tips.fbi.gov?
[November 24 2006 Friday 12:07:05 PM] <Neal> *shrug*
[November 24 2006 Friday 12:07:16 PM] <deadly> im back on webchat
[November 24 2006 Friday 12:07:49 PM] <Ratt> i guess scottk didnt kline me long enough wuahha
[November 24 2006 Friday 12:08:28 PM] <KoRnKiD> Neal
[November 24 2006 Friday 12:08:34 PM] <KoRnKiD> do you know the login
[November 24 2006 Friday 12:08:37 PM] <KoRnKiD> :O
[November 24 2006 Friday 12:08:39 PM] <KoRnKiD> jack em for me
[November 24 2006 Friday 12:08:40 PM] <KoRnKiD> :D~

[November 24 2006 Friday 12:13:18 PM] <Neal> * The topic of #Ok is ".scan 24.x.x.x 17300 2 kuang."
[November 24 2006 Friday 12:13:18 PM] <Neal> Heh.
[November 24 2006 Friday 12:13:35 PM] <KoRnKiD> LOL kuang
[November 24 2006 Friday 12:13:54 PM] <Neal> Whas kuang? ;o
[November 24 2006 Friday 12:13:57 PM] <KoRnKiD> noobizzle
[November 24 2006 Friday 12:13:58 PM] <KoRnKiD> um
[November 24 2006 Friday 12:14:01 PM] <KoRnKiD> its a trojan
[November 24 2006 Friday 12:14:04 PM] <KoRnKiD> thats old and no one uses
[November 24 2006 Friday 12:14:09 PM] <KoRnKiD> so whats the point of scanning it
[November 24 2006 Friday 12:14:10 PM] <KoRnKiD> rifk
[November 24 2006 Friday 12:14:37 PM] <KoRnKiD> * Connect retry #1 irc.gudy.org (6667)
[November 24 2006 Friday 12:14:38 PM] <KoRnKiD> -
[November 24 2006 Friday 12:14:39 PM] <KoRnKiD> * Unable to connect to server (Connection refused)
[November 24 2006 Friday 12:14:41 PM] <KoRnKiD> what port
[November 24 2006 Friday 12:14:42 PM] <KoRnKiD> ;\
[November 24 2006 Friday 12:14:55 PM] <Neal> Um.
[November 24 2006 Friday 12:14:59 PM] <Neal> Keep reading.
[November 24 2006 Friday 12:15:00 PM] <Neal> In #root
[November 24 2006 Friday 12:16:38 PM] <KoRnKiD> <Gudy> :@
[November 24 2006 Friday 12:16:38 PM] <KoRnKiD> <Gudy> wat the fuck u nee d?
[November 24 2006 Friday 12:16:39 PM] <KoRnKiD> <Gudy> wat the fuck u need
[November 24 2006 Friday 12:16:43 PM] <KoRnKiD> lmfao
[November 24 2006 Friday 12:16:45 PM] <Neal> Lol.
[November 24 2006 Friday 12:16:47 PM] <Neal> Ask him why.
[November 24 2006 Friday 12:16:48 PM] <Neal> I was permed.
[November 24 2006 Friday 12:16:50 PM] <Neal> Lol.
[November 24 2006 Friday 12:16:57 PM] <Neal> Say you're with the feds, and you're gona shut down his bots lol j/k.
[November 24 2006 Friday 12:17:12 PM] <KoRnKiD> <Gudy> wat the fuck u need
[November 24 2006 Friday 12:17:14 PM] <KoRnKiD> <KoRnKiD> roots
[November 24 2006 Friday 12:17:15 PM] <KoRnKiD> <KoRnKiD> LOL @ you scanning kuang
[November 24 2006 Friday 12:17:15 PM] <KoRnKiD> <Gudy> go fuck ur self
[November 24 2006 Friday 12:17:16 PM] <KoRnKiD> <Gudy> nd get roots
[November 24 2006 Friday 12:17:19 PM] <KoRnKiD> <KoRnKiD> try netapi
[November 24 2006 Friday 12:17:20 PM] <KoRnKiD> <KoRnKiD> or VNC
[November 24 2006 Friday 12:17:20 PM] <KoRnKiD> <KoRnKiD> kuang sucks ;)
[November 24 2006 Friday 12:17:21 PM] <KoRnKiD> lol nah
[November 24 2006 Friday 12:17:24 PM] <Neal> Should I be like, if you don't remove my perm akill, ima send to tips.fbi.gov.
[November 24 2006 Friday 12:17:31 PM] <Neal> Or sumthin? ;\
[November 24 2006 Friday 12:17:35 PM] <KoRnKiD> <Gudy> so u traced it >?
[November 24 2006 Friday 12:17:35 PM] <KoRnKiD> <KoRnKiD> plz dont ddos me
[November 24 2006 Friday 12:17:36 PM] <KoRnKiD> lol
[November 24 2006 Friday 12:17:43 PM] * KoRnKiD on proxy
[November 24 2006 Friday 12:17:54 PM] <KoRnKiD> KoRnKiD is c0nartist@Che-AF6001BA.cable.wanadoo.nl * c0nartist
[November 24 2006 Friday 12:17:57 PM] <KoRnKiD> hrhrhrhr
[November 24 2006 Friday 12:18:17 PM] <Neal> Who is that guy.
[November 24 2006 Friday 12:18:23 PM] <KoRnKiD> Current Global Users: 18 Max: 90
[November 24 2006 Friday 12:18:26 PM] <KoRnKiD> rofl
[November 24 2006 Friday 12:18:27 PM] <KoRnKiD> whats the point
[November 24 2006 Friday 12:18:32 PM] <KoRnKiD> he has like 15 bots
[November 24 2006 Friday 12:18:33 PM] <KoRnKiD> haha
[November 24 2006 Friday 12:19:52 PM] <Neal> Les get lysol.
[November 24 2006 Friday 12:19:55 PM] <Neal> KoRnKiD.
[November 24 2006 Friday 12:19:56 PM] <Neal> Largeass botnet.
[November 24 2006 Friday 12:21:12 PM] <Neal> Lol KoRnKiD.
[November 24 2006 Friday 12:21:17 PM] <Neal> I messgaed lysol, on Slacked.
[November 24 2006 Friday 12:21:19 PM] <Neal> *lysol* /server -m gudy.d3v1lz.com:6667 -j #ok Okz.
[November 24 2006 Friday 12:21:45 PM] <Neal> Hey Ratt.
[November 24 2006 Friday 12:21:49 PM] <Ratt> hey
[November 24 2006 Friday 12:21:50 PM] <Neal> Can you /nick FBIAgent.
[November 24 2006 Friday 12:21:59 PM] * Ratt is now known as FBIAgent
[November 24 2006 Friday 12:22:04 PM] <FBIAgent> why
[November 24 2006 Friday 12:22:05 PM] <Neal> And then /server -m gudy.d3v1lz.com:6667.
[November 24 2006 Friday 12:22:18 PM] <FBIAgent> o
[November 24 2006 Friday 12:22:19 PM] <Neal> And then when you're connected /join #Ok )kz.
[November 24 2006 Friday 12:22:22 PM] * FBIAgent is now known as Ratt
[November 24 2006 Friday 12:22:26 PM] <Neal> And then when you're connected /join #Ok Okz.
[November 24 2006 Friday 12:22:32 PM] <Neal> Without period.
[November 24 2006 Friday 12:22:34 PM] <Neal> Heh.
[November 24 2006 Friday 12:22:43 PM] -> -KoRnKiD- Rofl
[November 24 2006 Friday 12:22:49 PM] <Ratt> why whats there
[November 24 2006 Friday 12:22:58 PM] <Neal> R00t.
[November 24 2006 Friday 12:23:01 PM] <Neal> And proxies.
[November 24 2006 Friday 12:23:02 PM] <Neal> Etc.
[November 24 2006 Friday 12:23:05 PM] <Ratt> oo
[November 24 2006 Friday 12:23:06 PM] <Ratt> sweey
[November 24 2006 Friday 12:23:07 PM] <Ratt> sweet
[November 24 2006 Friday 12:23:09 PM] -> -KoRnKiD- Rofl
[November 24 2006 Friday 12:23:20 PM] <Neal> /join #Ok Okz
[November 24 2006 Friday 12:23:23 PM] <KoRnKiD> lol
[November 24 2006 Friday 12:23:24 PM] <Neal> Make sure you /nick FBIAgent.
[November 24 2006 Friday 12:23:46 PM] -> -KoRnKiD- ;p
[November 24 2006 Friday 12:24:08 PM] <Ratt> Wtf
[November 24 2006 Friday 12:24:19 PM] <Neal> The admin is Gudy.
[November 24 2006 Friday 12:24:23 PM] <Ratt> you made me go there to get klined
[November 24 2006 Friday 12:24:26 PM] <Neal> O.
[November 24 2006 Friday 12:24:30 PM] <Neal> He akilled you?
[November 24 2006 Friday 12:24:31 PM] <Neal> Logs.
[November 24 2006 Friday 12:24:32 PM] <Ratt> -
[November 24 2006 Friday 12:24:34 PM] <Ratt> [13:23] -irc.Gudy.org- *** You are permanently banned from irc.Gudy.org (bye) Email kline@Gudy for more information.
[November 24 2006 Friday 12:24:35 PM] <Ratt> -
[November 24 2006 Friday 12:24:35 PM] <Ratt> [13:23] Closing Link: Ratt[bngr-205-238-239-240-pppoe.dsl.bngr.epix.net] (User is permanently banned (bye))
[November 24 2006 Friday 12:24:37 PM] <Ratt> -
[November 24 2006 Friday 12:24:38 PM] <Ratt> [13:23] * Disconnected
[November 24 2006 Friday 12:24:38 PM] <Ratt> Wtf
[November 24 2006 Friday 12:24:40 PM] <Ratt> i didnt do shit
[November 24 2006 Friday 12:24:47 PM] <Neal> Did you oin the channel though.
[November 24 2006 Friday 12:24:51 PM] <Neal> join*
[November 24 2006 Friday 12:24:52 PM] <Ratt> no
[November 24 2006 Friday 12:24:55 PM] <Ratt> i just got on
[November 24 2006 Friday 12:24:56 PM] <Neal> Hm.
[November 24 2006 Friday 12:24:57 PM] <Ratt> and poof
[November 24 2006 Friday 12:25:01 PM] <Neal> Fuk.
[November 24 2006 Friday 12:25:06 PM] <Neal> Maybe evade.
[November 24 2006 Friday 12:25:08 PM] <Ratt> time to use a proxie
[November 24 2006 Friday 12:25:10 PM] <KoRnKiD> hacking is very bad
[November 24 2006 Friday 12:25:11 PM] <Ratt> shane
[November 24 2006 Friday 12:25:11 PM] <KoRnKiD> i got a fake ip tho
[November 24 2006 Friday 12:25:14 PM] <Neal> Or use proproxies.
[November 24 2006 Friday 12:25:16 PM] <Neal> Heh.
[November 24 2006 Friday 12:25:16 PM] <KoRnKiD> lol
[November 24 2006 Friday 12:25:17 PM] <Ratt> hook
[November 24 2006 Friday 12:25:19 PM] <KoRnKiD> 1 sec
[November 24 2006 Friday 12:25:19 PM] <Ratt> me up with some ;x
[November 24 2006 Friday 12:25:29 PM] <Neal> Yea do it KoRnKiD.
[November 24 2006 Friday 12:25:30 PM] <Neal> Lol.
[November 24 2006 Friday 12:25:47 PM] <Ratt> who the fuck is gudy
[November 24 2006 Friday 12:26:09 PM] <Neal> Remember KoRnKiD carve/Gudy is fukin with the wrong guy.
[November 24 2006 Friday 12:26:18 PM] <Neal> He's fukin with Ratt aka FBIAgent.
[November 24 2006 Friday 12:26:23 PM] <Neal> Lol ;)

[November 24 2006 Friday 12:28:05 PM] <Neal> Haha, lysol replied.
[November 24 2006 Friday 12:28:11 PM] <Neal> <lysol> wrong
[November 24 2006 Friday 12:28:11 PM] <Neal> <lysol> key
[November 24 2006 Friday 12:28:12 PM] <Neal> <Neal> Df.
[November 24 2006 Friday 12:28:14 PM] <Neal> <Neal> Damn.
[November 24 2006 Friday 12:28:34 PM] <Neal> <lysol> now im glined
[November 24 2006 Friday 12:28:36 PM] <Neal> <lysol> ho
[November 24 2006 Friday 12:28:36 PM] <Neal> <lysol> i bet u just wanted my ip
[November 24 2006 Friday 12:28:38 PM] <Neal> <Neal> It's not mine.
[November 24 2006 Friday 12:28:56 PM] <Neal> LOL.
[November 24 2006 Friday 12:28:57 PM] <KoRnKiD> lol
[November 24 2006 Friday 12:29:04 PM] <Ratt> lmfao
[November 24 2006 Friday 12:29:09 PM] <Ratt> i'm evade this mofo
[November 24 2006 Friday 12:29:17 PM] -> -KoRnKiD- lol ;)
[November 24 2006 Friday 12:29:36 PM] -> -KoRnKiD- now he's in the shit for fukin with Ratt now ;)
[November 24 2006 Friday 12:29:44 PM] <KoRnKiD> <KoRnKiD> <Neal> I got lysols IP.
[November 24 2006 Friday 12:29:46 PM] <KoRnKiD> <KoRnKiD> * Neal ddos
[November 24 2006 Friday 12:29:50 PM] <KoRnKiD> rifk
[November 24 2006 Friday 12:29:51 PM] <Neal> LOL (2)
[November 24 2006 Friday 12:29:53 PM] <Neal> Rifk?
[November 24 2006 Friday 12:29:58 PM] <KoRnKiD> i told lysol
[November 24 2006 Friday 12:30:00 PM] <KoRnKiD> that

Query.
[November 24 2006 Friday 12:28:07 PM] <lysol> now im glined
[November 24 2006 Friday 12:28:08 PM] <lysol> ho
[November 24 2006 Friday 12:28:17 PM] <lysol> i bet u just wanted my ip
[November 24 2006 Friday 12:28:26 PM] <Neal> It's not mine.
[November 24 2006 Friday 12:28:47 PM] <Neal> Look in #root

[November 24 2006 Friday 12:31:24 PM] <lysol> omg you have my ip
[November 24 2006 Friday 12:31:25 PM] <lysol> oh god
[November 24 2006 Friday 12:31:41 PM] <Neal> Ogod no I don't.
[November 24 2006 Friday 12:31:54 PM] <Neal> I said look in #root
[November 24 2006 Friday 12:31:57 PM] <lysol> yeah i know
[November 24 2006 Friday 12:31:59 PM] <Neal> Carve has your IP.

#Ratt on Shattersphere
[November 24 2006 Friday 12:35:51 PM] <Ratt> i'm under fbiagent
[November 24 2006 Friday 12:36:11 PM] <Neal> Lol.
[November 24 2006 Friday 12:36:44 PM] <Ratt> havent tryed to join ok yet
[November 24 2006 Friday 12:37:01 PM] <Ratt> lmfao
[November 24 2006 Friday 12:37:13 PM] <Ratt> someone must be telling this guy my nicks
[November 24 2006 Friday 12:38:12 PM] <Ratt> [13:36] -irc.Gudy.org- *** You are permanently banned from irc.Gudy.org (warning) Email kline@Gudy for more information.
[November 24 2006 Friday 12:38:13 PM] <Ratt> -
[November 24 2006 Friday 12:38:18 PM] <Ratt> [13:36] Closing Link: FbiAgent[cpe-24-28-150-30.satx.res.rr.com] (User is permanently banned (warning))
[November 24 2006 Friday 12:38:18 PM] <Ratt> heh
[November 24 2006 Friday 12:38:21 PM] <Ratt> lmfao
[November 24 2006 Friday 12:38:28 PM] * deadly (~sdfghjk@Shattersphere-2FC8D459.bagu.cable.ntl.com) Quit (Ping timeout)
[November 24 2006 Friday 12:38:31 PM] <KoRnKiD> ratt
[November 24 2006 Friday 12:38:33 PM] <KoRnKiD> he can see who connects
[November 24 2006 Friday 12:38:36 PM] <KoRnKiD> (hes an IRCOP)
[November 24 2006 Friday 12:38:43 PM] <KoRnKiD> so
[November 24 2006 Friday 12:38:47 PM] <Ratt> oh lmfao
[November 24 2006 Friday 12:38:47 PM] <KoRnKiD> if anyone connects that's not
[November 24 2006 Friday 12:38:54 PM] <KoRnKiD> using his bot's nick
[November 24 2006 Friday 12:38:57 PM] <Ratt> well he can kiss my ass then
[November 24 2006 Friday 12:38:58 PM] <KoRnKiD> hes going to kline
[November 24 2006 Friday 12:39:01 PM] <KoRnKiD> lol
[November 24 2006 Friday 12:39:02 PM] <Ratt> did he kline you
[November 24 2006 Friday 12:39:05 PM] <KoRnKiD> yes
[November 24 2006 Friday 12:39:06 PM] <KoRnKiD> and i didnt come back
[November 24 2006 Friday 12:39:07 PM] <KoRnKiD> whats the piont
[November 24 2006 Friday 12:39:08 PM] <KoRnKiD> point
[November 24 2006 Friday 12:39:11 PM] <KoRnKiD> but i used a proxy
[November 24 2006 Friday 12:39:14 PM] <KoRnKiD> so he couldnt ddos me
[November 24 2006 Friday 12:39:15 PM] <KoRnKiD> lol
[November 24 2006 Friday 12:39:32 PM] <Ratt> i wanna query him tell him to come here
[November 24 2006 Friday 12:39:33 PM] <Ratt> ;x
[November 24 2006 Friday 12:39:37 PM] <KoRnKiD> lol
[November 24 2006 Friday 12:39:42 PM] <KoRnKiD> hes gonna ddos this server
[November 24 2006 Friday 12:39:43 PM] <KoRnKiD> with his
[November 24 2006 Friday 12:39:48 PM] <KoRnKiD> 15 bots
[November 24 2006 Friday 12:39:48 PM] <KoRnKiD> haha
[November 24 2006 Friday 12:39:51 PM] <KoRnKiD> jk
[November 24 2006 Friday 12:39:52 PM] <KoRnKiD> aint gonna do siht
[November 24 2006 Friday 12:39:53 PM] <KoRnKiD> shit*
[November 24 2006 Friday 12:40:49 PM] <Neal> Good.